4 juni ledenvergadering NDC

dinsdag 28 mei 2013 / Redactie / geen reacties

Op 23 mei hebben bestuurders van FNV KIEM, CNV de NVJ en afgevaardigden van de directie van NDC mediagroep verder met elkaar gesproken over het sociaal plan.

De bonden hebben nogmaals inzage gekregen in de zorgelijke financiële situatie van NDC en het beperkte budget dat beschikbaar is voor een sociaal plan.

De vakbonden en de directie van NDC zijn het met elkaar eens dat de beperkte middelen die beschikbaar zijn voor een sociaal plan moeten worden gebruikt voor van-werk-naar-werktrajecten. Partijen hebben intensief met elkaar gesproken over de wijze waarop de van-werk-naar-werktrajecten vorm gegeven moeten worden.

Ledenvergadering
Op dinsdag 4 juni informeren de bonden in een gezamenlijke ledenvergadering in Leeuwarden de leden over de onderhandelingen (van 12.00 – 14.00 uur, in het Oranje Hotel, Stationsweg  4, Leeuwarden). De bonden en NDC directie zullen daarna op 4 juni verder overleggen om proberen zo snel mogelijk tot een sociaal plan te komen .Dus kom naar de ledenraadpleging op 4 juni, jouw mening is van groot belang!.

Leden van de vakbond die willen deelnemen de ledenraadpleging op 4 juni zullen door de directie van NDC in de gelegenheid worden gesteld de bijeenkomst in Leeuwarden bij te wonen.

_  __     ___      ______    _____     _____      ___
 | |/ //   / _ \\   /_____//  |  ___||  /  ___||   / _ \\