Northern & Shell en Roto Smeets Group ondertekenen 5-jarig contract

dinsdag 19 oktober 2010 / Redactie / geen reacties

Northern & Shell, een van de grotere krantenuitgeverijen van Engeland, en Roto Smeets Group hebben een miljoenencontract gesloten voor de productie van vier wekelijkse kleursupplementen gedurende de komende vijf jaar. Vanaf januari 2011 worden iedere week vier kleursupplementen in de drukkerijen Roto Smeets Deventer, Roto Smeets Etten en Roto Smeets Weert geproduceerd. Deze supplementen worden, inclusief commerciële inserts, ingestoken in de krantentitels van Express Newspapers.  Dit contract is een belangrijke aanvulling op de portefeuille wekelijkse magazines die Roto Smeets Group produceert voor de uitgevers in Noordwest-Europa.

FNV KIEM blij met contract
FNV KIEM-bestuurder Edwin Bouwers: "Dit contract is van groot belang niet alleen voor het behoud van werkgelegenheid voor de Roto Smeets Groep  maar ook voor het behoud van diepdruk in Nederland. Dit contract geeft aan dat we internationaal kunnen concurreren en ik ben er dan ook zeer blij mee".

__   __    _____    _____       ___     __   __     ___
 \ \\/ //  |  ___|| |  __ \\    / _ \\   \ \\/ //   / _ \\