/ Kiem Nieuws

RSS

Onderzoek Print Power naar de rol van drukwerk

vrijdag 20 april 2012 / Redactie / geen reacties

Print Power stelde samen met het Technical Research Centre of Finland (VTT) een onderzoek op om het gebruik van consumentenmedia en de effectiviteit van drukwerkadvertenties te bestuderen. Jij kunt ook meedoen aan dit onderzoek.

Met de studie willen Print Power en VTT de kennis vergroten over de rol van print en printadvertenties in het leven van verschillende gebruikersgroepen. Het onderzoek vindt plaats in diverse Europese landen.

Vragen die in het onderzoek aan bod komen liggen op het vlak van mediagebruik en de waardering van de lezer. Ben je een actieve gebruiker van social media of lees je na het werk graag een papieren krant of tijdschrift? Koop je online of ga je liever naar een fysieke winkel voor inkopen? En wat voor soort advertenties passen het beste bij jouw levensstijl?

Effectiviteit & duurzaamheid
Print Power is een Europees initiatief van spelers die actief zijn in de gedrukte media. Pulp- en papierproducenten, papierhandelaren, drukkers, uitgevers, postbedrijven en producenten van printers, drukpersen, inkt en omslagen hebben de handen ineen geslagen.

Print Power wil professionals die werkzaam zijn in de marketing, reclame, DM en media overtuigen van de effectiviteit en duurzaamheid van gedrukte media. Print Power bestaat onder meer uit een communicatiecampagne met advertenties, mailings, online communicatie en evenementen.

In de vragenlijst zijn zes compacte verhalen opgenomen met verschillende vormen van mediagebruik.

Bron: KVGO

Print deze pagina

/ Kiem Reacties

 
 __   __    ______    _____    __   __   _    _    _    _   
 \ \\/ //  /_   _//  |__  //   \ \\/ // | \  / || | || | || 
  \   //    -| ||-     / //     \ ` //  |  \/  || | || | || 
  / . \\    _| ||_    / //__     | ||   | .  . || | \\_/ || 
 /_//\_\\  /_____//  /_____||    |_||   |_|\/|_||  \____//  
 `-`  --`  `-----`   `-----`     `-`'   `-`  `-`    `---`