Groot FNV-onderzoek over de toekomst van werk, inkomen en sociale voorzieningen

dinsdag 03 mei 2016 / Redactie / geen reacties

Begin mei is via de FNV een groot onderzoek over de toekomst van werk, inkomen en sociale voorzieningen van start gegaan. Om de visie en strategie van de FNV verder te ontwikkelen, willen we weten wat leden en niet-leden belangrijk vinden op het gebied van werk, inkomen en sociaal domein. De input gebruiken we op het FNV-congres in 2017: dan bepalen we het beleid voor de volgende jaren.

Veel leden gesproken
In januari, februari en maart hebben we, tijdens diverse bijeenkomsten in het land, veel mensen (voornamelijk leden) gesproken over nieuwe ontwikkelingen die gevolgen hebben voor werk, inkomen en sociale voorzieningen. Denk hierbij aan ontwikkelingen als economisering, globalisering, technologie/robotisering, anders werken, klimaatveranderingen en demografische veranderingen.

Belangrijkste resultaten voorleggen
Nu willen we in een laatste brede draagvlakmeting de belangrijkste resultaten van deze bijeenkomsten voorleggen aan iedereen die hierover zijn/haar mening wil geven, lid of geen lid. Een uitgelezen kans om mee te denken over de visie van de FNV. Invullen kan tot en met 11 mei. Het onderzoek wordt uitgevoerd via het online onderzoeksplatform van de FNV. Je kunt via deze link direct deelnemen.

_  __     ___      ______   _    _     _  __    ______
 | |/ //   / _ \\   /_   _// | || | ||  | |/ //  /_   _//