FNV Werkdrukbox maakt kans op publieksprijs

vrijdag 17 oktober 2014 / Redactie / geen reacties

Veel werknemers hebben te maken met een hoge werkdruk.

De FNV heeft daarom een praktische werkdrukbox ontwikkeld met tests, informatie en een stappenplan waarmee werkdruk goed aangepakt kan worden. De FNV is met de FNV Werkdrukbox genomineerd in de Goede Praktijken Competitie ‘Gezond Werk is Werk Zonder Stress!’

Breng je stem uit
De FNV wil graag de publieksprijs winnen en heeft daarbij je stem nodig! Met het winnen van de publieksprijs kan de FNV een ander geluid laten horen: werkdruk is een probleem van de organisatie, niet de schuld van de werknemer. Lees meer en breng je stem uit

Gewoon goed je werk kunnen doen
Ruim 50 procent van de FNV-leden ervaart een hoge werkdruk. Dit is slecht voor de gezondheid, het duurzaam mee kunnen doen en het werkplezier van werknemers. De FNV wil dan ook dat de werkdruk omlaag gaat. Niet door te sleutelen aan werknemers, maar door de werkomstandigheden te verbeteren: meer tijd, meer mensen, meer middelen. Zodat iedereen gewoon goed zijn werk kan doen.

De FNV Werkdrukbox biedt daarvoor oplossingen. Leden kunnen de box gratis aanvragen. Een van de onderdelen van de box, de FNV Sneltest Werkdruk, is ontwikkeld in samenwerking met onderzoeksbureau SKB.

__   __     ___      ______   _    _     _____     ______
 \ \\/ //   / _ \\   /_   _// | || | ||  /  ___||  /_   _//