Deze pagina instellen als jouw persoonlijke FNV KIEM homepage

Dit bericht sluiten

/ Kiem Achtergronden

• Arbeidsvoorwaarden freelancers film en tv

De voorwaarden waaronder professionele freelance camera- en geluidsmensen werken, staan al jaren onder druk. De markt hanteert het principe: voor jou tien anderen. Het resultaat is een markt waarin steeds meer voor steeds minder moet, waardoor kwaliteit en vakmanschap onder dru… Lees verder

• Vestiging Mediapark

Voor leden in en rondom Hilversum heeft FNV KIEM een vestiging op het Mediapark. Dit is gevestigd in het Mediacentrum. Openingstijden: maandag t/m vrijdag van 10.00 - 12.30 uur. Op andere tijdstippen na telefonische afspraak via (035) 677 17 15. Je kunt er op afspraak ook… Lees verder

Toon alle achtergronden

FNV KIEM in beeld

vrijdag 25 januari 2013

FNV KIEM in beeld from FNV KIEM on Vimeo.

/ Kiem Twitter

Aanmelden Nieuwsbrief

De media- en amusementsindustrie is een dynamische. Hoe houd jij je daarin staande? Je hebt je ervaring en je vakmanschap, maar je hebt ook een organisatie nodig die steun in de rug verleent. Om de lange dagen vol te houden, zijn goede arbeidsvoorwaarden een randvoorwaarde. Of je nu in loondienst of zelfstandig werkt, FNV KIEM bewaakt die randvoorwaarden voor jou. Met FVN KIEM ben je zeker van je zaak!

/ Kiem Actueel

/ Kiem Overig