Deze pagina instellen als jouw persoonlijke FNV KIEM homepage

/ Kiem Overig

Dit is FNV KIEM

dinsdag 22 september 2015

Dit is FNV KIEM from FNV KIEM on Vimeo.

/ Kiem Twitter

Aanmelden Nieuwsbrief

Voor vakmanschap heb je kennis, ervaring, visie en kunde nodig. Om uit te blinken in je vak is een stabiele basis nodig. Voor alle werknemers in de grafische industrie, bij verpakkingsbedrijven, drukkerijen en voor de zelfstandige ontwerpers onderhandelt FNV KIEM over de best mogelijke arbeidsvoorwaarden. Met FNV KIEM ben je zeker van je zaak!

/ Kiem Achtergronden

• Bestuurders Grafimedia & Techniek

Drukkerijen en verpakkingsbedrijven hebben het al jaren moeilijk. De bestuurders van de sector Grafimedia zetten zich er iedere dag voor in dat ook in deze crisistijd de werkenden in de grafische sector fatsoenlijk worden behandeld. Frans de Haan – Verpakkingen Cao’… Lees verder

• De vakbondsadviseur komt bij je langs