/ Kiem BV POP - Achtergronden

• Check je contract

Een goed contract is belangrijk voor het verloop van je carrière. Via www.checkjecontract.nl kunnen artiesten en muzikanten via quickscans hun eigen contract onder de loep nemen. Diverse contracten waaronder een boekings- en managementcontract, een platencontract, een licentieovereenkomst… Lees verder

• BV Pop-lijn

Iedere werkdag tussen 09.00 en 16.30 uur kan je telefonisch je vraag stellen over bijv. auteursrecht, salaris en contracten aan onze deskundige juristen. Het gratis telefoonnummer is (020) 355 36 02, zet dit nummer in je mobiele telefoon! Lees verder

• Belastingspecial voor podiumkunstenaars

FNV KIEM heeft een belastingspecial ontwikkeld speciaal voor podiumkunstenaars. Leden kunnen deze gratis downloaden. Niet-leden kunnen deze bestellen. Download de belastingspecial podiumkunstenaars 2014 (eerst inloggen) Je kunt bij FNV KIEM ook terecht voor individuele hulp. Voor slechts 6… Lees verder

• Contracten voor muzikanten

• Onderzoek naar de inkomsten van popmusici in Nederland

Pop, wat levert het op? Onderzoek naar de inkomsten van popmusici in Nederland Lees verder