/ Kiem Inschrijven lidmaatschap

10 redenen om lid te worden

Persoonlijk advies over werk en inkomen

Belastingadvies

Invloed op je arbeidsvoorwaarden

Gratis rechtsbijstand bij arbeidsconflicten

Voordelig trainingsaanbod

Korting op je contributie

Voordelige verzekeringen

Politieke lobby

Loopbaanadvies en coaching

Voordeelprogramma voor leden

FNV KIEM is dé vereniging voor alle werkenden in de creatieve sector. Of je nu freelancer of zelfstandig ondernemer bent of in loondienst werkt. Als FNV KIEM-lid heb je een grote en dynamische vereniging achter je staan. Met ervaren juristen, cao-onderhandelaars, belastingconsulenten, trainers en een stevige stem in Den Haag.

Met FNV KIEM ben je zeker van je zaak!
Alle velden met een * zijn verplicht in te vullen

Word nu lid en betaal de eerste 4 maanden maar 25 euro. Daarna gelden de reguliere contributietarieven.

Heb je een vraag? Neem dan contact met ons op via 0900 36 854 36, keuze 3.

De contributie is afhankelijk van je persoonlijke situatie. Mensen die parttime werken, studeren of even niet werken krijgen korting op hun lidmaatschap. Fulltimers betalen maximaal €16,60 per maand. Je betaalt nu de eerste 4 maanden maar 25 euro. Daarna gelden de reguliere contributietarieven.

Je lidmaatschap heb je er zo uit.
Met heel veel werkgevers maken wij afspraken over het inhouden van de contributie voor je lidmaatschap op je brutoloon. Je betaalt dan geen belasting meer over de premie. Daarmee kan het voordeel oplopen tot 40% van het betaalde contributiebedrag. Zzp'ers en freelancers kunnen hun contributie fiscaal aftrekken.