Tijdelijk spreekuur loopbaanconsulent in Hilversum

vrijdag 03 september 2010 / Redactie / geen reacties

Iedereen vraagt zichzelf weleens af of er mogelijkheden zijn om te groeien in zijn/haar werk, al dan niet bij zijn huidige werkgever of als zelfstandig ondernemer. Vragen waarbij je een deskundige en onafhankelijke kijk op jouw situatie kunt gebruiken. FNV KIEM biedt je daarom loopbaanspreekuren, workshops en trainingen aan. Daarnaast stelt FNV KIEM dit najaar elke woensdag op het Mediapark een loopbaanconsulent beschikbaar voor leden. De loopbaanconsulent geeft deskundig advies over de mogelijkheden op gebied van verandering van werk en helpt een duidelijk beeld te scheppen van eigen wensen en capaciteiten.

De afspraak duurt een uur en vindt plaats in het FNV KIEM-kantoor op het Mediapark te Hilversum.. Dit spreekuur is elke woensdag van 8.30 to 17.00 en loopt van woensdag 15 september tot en met woensdag 15 december 2010. Aanmelden voor een afspraak is mogelijk bij Linda Lucassen via l.lucassen@fnv-kiem.nl – onder vermelding van het lidmaatschapsnummer en telefoonnummer. Voor leden zijn de afspraken, workshops en trainingen kosteloos!

Meer informatie over loopbaanadvies

_____     ___    __    __     ___      ____     __   __