Ledenkorting op VROAAM!

maandag 20 januari 2014 / Redactie / geen reacties

Op 31 januari 2014 vindt de zesde editie van VROAAM! plaats, de jaarlijkse landelijke carrièredag voor ontwerpers, fotografen en andere creatieven. ‘Innovate your creative career’ met trainingen, presentaties, inspiratietalks, ontmoetingen met vakgenoten en veel waardevol advies!

VROAAM! begon ooit als een dag primair voor studenten en starters. Inmiddels is het evenement uitgegroeid tot een dag waar alle creatieven van Nederland – studenten, starters én seniors – inspiratie kunnen opdoen, iets kunnen meepikken van de laatste ontwikkelingen in hun vakgebied en uiteraard kunnen netwerken. In het podiumprogramma is dit jaar speciale aandacht voor ‘collaboration’, ‘high tech/crafts’, ‘new economy’ en ‘personal branding’.

FNV KIEM is er ook bij en geeft speedadvies. De organisatie van VROAAM! is in handen van de BNO en de FotografenFederatie.

In tegenstelling tot voorgaande jaren vindt VROAAM! dit jaar niet plaats in Pakhuis de Zwijger Amsterdam maar in Het Huis Utrecht.

FNV KIEM leden ontvangen 15% korting en kunnen voor 25,50 naar VROAAM?
Hoe? Leden hebben per mail de unieke kortingscode ontvangen.
Wel lid en geen mail ontvangen? Mail naar algemeen@fnv-kiem.nl en je ontvangt de code per mail.

_    _     _____     _____     ______             _    _
| \  / ||  |  ___||  |__  //   /_   _//     ___   | || | ||