FNV KIEM biedt coaching aan startende zelfstandigen

maandag 18 juni 2012 / Redactie / geen reacties

Ben jij een startende zelfstandige? Heb jij vragen over de aanpak van je bedrijf? Behoefte om te klankborden? Ervaren leden van FNV KIEM delen graag hun kennis en ervaring waar jij je voordeel mee kan doen. Geef je op en profiteer van dit aanbod.

Leden voor leden
FNV KIEM start met een pilotproject “leden voor leden”. Ervaren zelfstandigen zetten zich in als coach om jou verder op weg te helpen. Je wordt gekoppeld aan een vaste coach die jou gedurende een jaar begeleidt. Door elkaar te ontmoeten, contact te hebben, ervaringen te delen geef jezelf en je bedrijf een impuls. Van je coach ontvang je 10 uur begeleiding, hoe je dat invult spreek je samen af. Er zijn vanuit FNV KIEM geen kosten verbonden aan deelname. De coaches zijn allemaal ook lid van FNV KIEM en werken op vrijwilligersbasis mee.

Aanmelden
Het is een pilotproject en het aantal plaatsen dat iedere coach heeft is beperkt. Daarbij zal worden gekeken naar praktische zaken zoals woonplaats, in welke hoek je voornaamste werkzaamheden zitten en jouw motivatie. Uiteindelijk moeten jij en je coach het gevoel hebben dat het ‘klikt’ tussen jullie om een succesvol koppel te kunnen vormen. Wil je voor een coach in aanmerking komen, geef je dan op door een e-mail te sturen aan Peter van den Bunder p.van.den.bunder@fnv-kiem.nl

_____     ___      ______    _____    _    _     ______
  / ___//   / _ \\   /_   _//  |  ___|| | \  / ||  /_   _//