Vanavond: Now What...?! over creatief ondernemerschap

maandag 20 februari 2012 / Redactie / 2 reacties

FNV KIEM presenteert onder de noemer Now What..?! – een programma in vier afleveringen over creatief ondernemerschap.

Nu subsidies voor veel creatieve professionals geen vanzelfsprekendheid meer zijn, zijn nieuwe manieren nodig om zowel zakelijk als artistiek overeind te blijven. FNV KIEM helpt met Now what…?!

Een platform met inspirerende voorbeelden, praktische tips en bruikbaar advies over de zakelijke aspecten van de creatieve bedrijfsvoering. Now What...?! is een samenwerking tussen FNV KIEM en Pakhuis de Zwijger. De kracht van de creatieve sector zit in de verbindingen die de creatieve professional weet te leggen. Pakhuis de Zwijger weet dat bij uitstek in de praktijk te brengen.

Now What...?! #1 De prijs van samenwerking
Tijdens deze eerste editie van Now what…?! staat samenwerken centraal. Waarom samenwerken? Of waarom juist niet? Hoe leg je de opdracht en het opdrachtgeversschap vast? En wat zijn de juridische consequenties eigenlijk van zo’n samenwerking? FNV KIEM verzorgt een avondvullend programma waarin alle do’s en don’ts aan bod komen. Mis het niet en kom 20 februari naar pakhuis de Zwijger.

Wie
Met inspirerende sprekers en cases van Saskia Wijne, oprichter van http://www.artyougo.com/, Kevin Polak, kunstcollectief, http://www.de-movers.nl/, Evert de Beijer, gerenommeerd animator en een kleding-en productontwerper.

What
Wat?  Now What...?! De prijs van samenwerking
Waar?   Pakhuis de Zwijger, grote zaal

Voor wie? Zelfstandig creatieven
Wanneer?  20 februari | aanvang: 20.00 | eind: 22.00
Entree:   gratis voor zowel leden als niet-leden.

• maandag 13 februari 2012 / Onno Warns

En je kan je aanmelden via www.dezwijger.nl/nowwhat1.

• maandag 13 februari 2012 / FNV KIEM

Nieuwe reactie van via de website:

Goed initiatief!

__   _    __   __   _    _     ______   _    _    _    _