VROAAM! 2012

dinsdag 17 januari 2012 / Redactie / geen reacties

VROAAM!, dé carrièredag voor creatieven beleeft dit jaar haar vierde editie op 16 februari 2012 in Pakhuis de Zwijger, Amsterdam.

Niet meer alleen voor studenten en startende creatieven!
VROAAM!, ooit begonnen als een event speciaal voor starters en studenten, is inmiddels uitgegroeid tot een dag waar alle creatieven in Nederland nu inspiratie op kunnen doen, iets kunnen meepikken van de laatste ontwikkelingen en uiteraard kunnen netwerken. De organisatie is dit jaar uitgebreid, naast de BNO, de Fotografen Federatie en PANL doet dit jaar ook de ADCN mee. FNV KIEM is tijdens deze dag ook aanwezig en geeft een workshop tarief bepalen.

Programma
VROAAM! heeft weer een bomvol programma. Creatieven uit alle windrichtingen vertellen over hun beroepspraktijk en over de belangrijkste ontwikkelingen in het vak. Meer dan 120 beroemde creatieven, galeriehouders en agentschappen zitten klaar om portfolio's te bekijken. Het nieuwe onderdeel 'Boost your Business' helpt daarnaast creatieven via presentaties, trainingen en workshops om hun bedrijf nog beter op de kaart te zetten. Thema's zijn hier o.a. strategie, pitchen, leidinggeven, onderhandelen, solliciteren en acquireren. Andere onderdelen zijn de Infomarkt, de POP-UP Pitch (waar bezoekers zichzelf kunnen presenteren) en Speeadvies waar een aantal coaches klaar zitten om bezoekers van persoonlijk advies te voorzien.

Algemene info
Datum: 16 februari 2012,
Tijd: 11.00 - 18.00 uur
Locatie: Pakhuis de Zwijger, Amsterdam