Ledenvergadering bij Technicolor over cao-voorstellen en bezuinigingen

donderdag 01 december 2011 / Redactie / geen reacties

FNV KIEM heeft een bedrijfscao lopen bij Technicolor (voorheen NOB Cross Media Facilities). Deze cao  loopt af per 31 december 2011.

Cao-voorstellen
Binnenkort gaat FNV KIEM onderhandelen met de werkgevers over een nieuwe cao en wil nu graag van de leden horen wat zij belangrijk vinden. FNV KIEM organiseert daarom op dinsdag 20 december een ledenvergadering bij Technicolor in Hilversum om de cao-voorstellen de bespreken.

Aankomende bezuinigingen
Naast de cao-voorstellen wil FNV KIEM ook graag met de leden praten over de reorganisaties die bij Technicolor plaats kunnen gaan vinden in de nabije toekomst. Technicolor werkt veel voor de publieke omroepen (onder andere journaal techniek en verbindingen, eindregie). Nu er bij de publieke omroepen flink bezuinigd gaat worden zal dat in 2012 en 2013 ook leiden tot reorganisaties bij Technicolor. FNV KIEM wil ook tijdig met de directie en de ondernemingsraad van Technicolor overleggen over de werkgelegenheidsperspectieven van de medewerkers en het regelen van de personele gevolgen.

__    __    ______    _____     _____    _    _      ___
\ \\ / //  /_   _//  /  ___||  |  ___|| | \  / ||   / _ \\