Een gratis AuditionClip ter waarde van 360 euro!

vrijdag 09 juli 2010 / Redactie / geen reacties

Jezelf op een goede manier presenteren zonder dat je daar de deur voor uit hoeft? Bij auditionchannel.nl doe je online auditie, dé manier waarmee regisseurs op zoek gaan naar een acteur of actrice. Leden van FNV KIEM krijgen maar liefst de helft! (180 euro) korting op een online auditie mét castingfoto’s uit de auditionclip.

Dat betekent dat je voor 180 euro (normale prijs 360 euro) exclusief btw, jezelf in een online filmpje persoonlijk kunt introduceren en verschillende speelscènes kunt laten zien. Als extra bonus krijg je er de portretfoto’s (+/- 8) die worden geschoten van de 5 speelscènes in de clip gratis bij! Zo heb je én een clip, én up to date castingfoto’s om binnen je netwerk te verspreiden.

FNV KIEM mag één gratis AuditionClip weggeven aan degene die ons het origineelste promotie idee mailt. Verzin een originele manier om jezelf te promoten en maak die gratis clip! Mail je idee naar afdeling_communicatie@fnv-kiem.nl. Uit de inzendingen maakt de redactie op vrijdag 30 juli een keus. De winnaar wordt in datzelfde weekend nog geïnformeerd. Over de uitslag kan niet worden gecorrespondeerd. Kijk op www.auditionchannel.nl voor meer informatie over de clip.

_____      ___     __   __     ___     ______     _____
 |__  //    / _ \\   \ \\/ //   / _ \\  |      \\  |  ___||