Netwerkavond voor beeldend kunstenaars in Rotterdam

dinsdag 11 september 2012 / Redactie / geen reacties

De vakgroep Beeldend van FNV KIEM organiseert op 9 oktober een bijeenkomst voor beeldend kunstenaars met als onderwerp succesvol contact maken met het bedrijfsleven onder de titel:

'U wordt doorverbonden'

Hoe maak je als kunstenaar de connectie met het bedrijfsleven?

Samenwerken
Samenwerken met het bedrijfsleven is iets heel anders dan het aanvragen van een subsidie en vraagt een omslag in het denken van kunstenaars. Voor deze bijeenkomst zijn een aantal vertegenwoordigers van verschillende grote bedrijven uitgenodigd die belast zijn met de uitvoering van het bedrijfskunstbeleid, denk aan bijvoorbeeld collectiebeheerders.

Deze avond geeft kunstenaars de gelegenheid om met deze vertegenwoordigers uit het bedrijfsleven contact te leggen, maar vooral krijgen ze tijdens deze bijeenkomst instrumenten aangereikt om contacten met het bedrijfsleven te verbeteren.

Jezelf presenteren
Kunstenaars nemen naar de bijeenkomst één werk mee, dat geplaatst/opgehangen wordt in de ruimte.

De presentatie is deze avond in handen van Maaike van Steenis van Gemstoneprojecten. Zij adviseert kunstenaars en instellingen hoe zij hun inkomsten uit het bedrijfsleven kunnen vergroten.

Toegang
De avond is gratis voor leden. Niet-leden zijn natuurlijk ook welkom en worden direct lid (€ 25,- voor de eerste 4 maanden).

Aanmelden
Aanmelden is verplicht en kan tot 2 oktober via j.van.kaam@fnv-kiem.nl o.v.v. 9 oktober Rotterdam. Het aantal plaatsen is beperkt. Vermeld in de mail naam, lidmaatschapsnummer, telefoonnummer en e-mail. Omschrijf daarbij het werk wat je wilt meenemen ter presentatie (inclusief afmetingen) en formuleer een stelling die je in zou willen brengen voor de discussie.

Tijd en locatie
Dinsdag 9 oktober
16.00 uur werk plaatsen en diner
19.30 – 22.00 uur programma avondbijeenkomst ‘U wordt doorverbonden’
De Dependance, Schiekade 189, 3013 BR Rotterdam.

_  _      ___      _  __     ___     ______     _____
 | \| ||   / _ \\   | |/ //   / _ \\  |      \\  |  ___||