Aanvragen frictiekosten bij Fonds Podiumkunsten

donderdag 30 augustus 2012 / Redactie / geen reacties

Instellingen die in de periode 2009-2012 meerjarige subsidie van het Fonds Podiumkunsten ontvingen en die voor de komende periode (2013-2014) geen meerjarige subsidie toegekend kregen of een subsidiebedrag ontvangen van meer dan 10% lager dan het subsidiebedrag van 2012, komen in aanmerking voor frictiekosten.

De instellingen waar het om gaat, hebben al een brief ontvangen. Niet alle kosten die u maakt komen in aanmerking voor vergoeding. Voorts hanteert het Fonds als beleid dat de bijdrage in de frictiekosten in principe niet hoger zal zijn dan een bepaald bedrag. Dit bedrag is per instelling vastgesteld.

Aanvraag indienen
Om voor een bijdrage in aanmerking te komen moet u uiterlijk op 1 oktober 2012 voor 17.00 uur een aanvraag indienen, via het Fonds Podiumkunsten

Kijk voor meer informatie op de site van Fonds Podiumkunsten

• Bezuinigingen kunst en cultuur