Ledenkorting op het Art as Money Festival 9 februari 2012 in club Trouw Amsterdam.

donderdag 26 januari 2012 / Redactie / geen reacties

Hoe verhoudt kunst zich tot geld? En tot commercie? Op 9 februari organiseert Total in Support samen met de Exchanghibition bank, het Art as Money Festival. Het festival is een zoektocht naar de gespannen verhoudingen tussen kunst en creativiteit enerzijds, geld en commercie anderzijds. Een combinatie van seminars, workshops, optredens en kunst maakt van het festival een inhoudelijke, maar ook feestelijke bijeenkomst.

Het programma bestaat uit lezingen, workshops, debat en kunst. Onder andere Martijn Winkel, Eric Holterhues, Ernst-Jan Pfauth, Isis van der Wel, Vincent Reijnders, Vage Gasten en  Jörgen Tjon A Fong leveren een bijdrage aan het festival.  Workshops worden in samenwerking met Total in Support gegeven door de Maxwell Group, voordekunst, Amsterdam Innovatie Motor, Cultuur Ondernemen, VWS Advocaten en Time/bank. Kijk op de website voor meer informatie over het festival.

FNV KIEM-leden ontvangen korting en kunnen voor slechts 17,50 (ipv 30 euro).  Wil je met korting naar het Art as Money Festival stuur dan een mail naar promotie@totalinsupport.com dan krijg je de kortingscode.

______   __   __     ___     ______     _____
  ____     /_   _//  \ \\/ //   / _ \\  |      \\  |  ___||