Contactpersonen ouderen gezocht

dinsdag 26 juli 2011 / Redactie / geen reacties

Ook als je wat ouder bent en niet meer in loondienst werkt, kan FNV KIEM nog veel voor je betekenen en jij voor FNV KIEM. Meld je daarom aan als contactpersoon ouderen.

FNV KIEM biedt samen met FNV Bondgenoten een uitgebreid dienstenpakket dat voor oudere leden zeer interessant is. Als contactpersoon ouderen kun je actief en betrokken blijven.

Serviceverlener
De contactpersonen ouderen worden door de bond opgeleid en gaan na hun opleiding aan de slag als serviceverlener voor ouderen. Ouderen kunnen met allerlei vragen bij de contactpersonen ouderen terecht. Bijvoorbeeld over vragen over de AOW, WMO of huurtoeslag.

Opleiding
Nadat je je hebt aangemeld volgt een gesprek, waarin FNV KIEM beoordeelt of je geschikt bent. Wie geschikt wordt bevonden, kan aan de opleiding beginnen. Tijdens de opleiding leer je onder andere gespreksvaardigheden, een probleem analyseren, goed luisteren, enzovoort. Behalve theorie, is er ook aandacht voor de praktijk.

Ben jij geïnteresseerd in de functie contactpersoon ouderen? En ben je lid van FNV KIEM? Dan kun je je nu aanmelden. Stuur een e-mail naar L.lucassen@fnv-kiem.nl of bel met Linda Lucassen, telefoon (020) 355 3627.

______    ______              ______              ______
 /_   _//  /_   _//   ____     /_   _//   ____     /_   _//