Televisie kijken wordt stuk goedkoper

dinsdag 27 juli 2010 / Redactie / 1 reactie

De kosten van kabeltelevisie gaan omlaag. Vanaf volgende week zal minstens één aanbieder de heerschappij van de gevestigde partijen doorbreken. Directeur consumentenzaken Günther Vogelpoel van Tele2 is op niets meer en minder uit dan een regelrechte 'kabeloorlog'. In plaats van gemiddeld 16 à 17 euro, kunnen consumenten binnenkort zich al voor circa 10 euro per maand abonneren op kabeltelevisie. Dat stellen meerdere bronnen in de markt.

Ook de directie van internet- en telefonieaanbieder Online maakt haast met de introductie van analoge kabeltelevisie en zal voor het einde van het jaar met een aanbod komen.

In 2008 gebood toezichthouder Opta de twee grote kabelaars in ons land, UPC en Ziggo, hun infrastructuur open te stellen voor concurrenten die zelf géén kabel bezitten. Tele2 en Online moeten precies hetzelfde zenderpakket doorgeven als de bestaande kabelaars, en hen een vergoeding voor het doorgeven van het signaal betalen.

Bron: De Telegraaf

• vrijdag 30 juli 2010 / K J. Postma

Een lachertje dus want is alleen goedkoper als je een drie in een pakket neemt,want dan kost het €5 wanneer je alleen tv abonnement neemt ben je €15 kwijt.Hoezo STUKKEN GOEDKOPER!

_____    _    _     _  _      ___               _    _
 |__  //  | || | ||  | \| ||   / _ \\      ___   | || | ||