Een nieuwe zzp-editie van ons digitaal magazine

donderdag 15 oktober 2015 / Redactie / geen reacties

FNV KIEM brengt, speciaal voor zzp'ers, dit jaar drie extra edities van haar digitaal magazine uit. Vanaf vandaag staat het derde nummer voor je klaar.

Je kunt 'm online en op je iPad of tablet lezen. Hieronder vind je de verschillende links per medium.

Verdwijnen VAR
In deze zzp-special lees je meer over de afspraken die de FNV voor zelfstandigen wil maken en hebben we een artikel over de presentatie van het IBO-rapport, over de positie van zzp'ers. Verder vind je in deze uitgave een stuk over het verdwijnen van de VAR en de nieuwe modelcontracten die de Belastingdienst in wil voeren. Daarnaast een achtergrondartikel over freelance grafisch ontwerper Lars de Beer, die afgelopen zomer van schouders tot voeten verlamd raakte na een val van zijn fiets, maar geen arbeidsongeschiktheidsverzekering heeft.

En kan je productiviteit nog wel een boost gebruiken? Lees dan zeker onze pagina met 5 productiviteitstips even.

Tenslotte hebben we weer een verse inhoud met -standaard- een selectie voordeeltips, een aantal interessante boekentips én de vaste column van hoogleraar Creatieve Industrie Arjan van den Born.

Lees het FNV KIEM digitale magazine op je iPad
Lees het op je computer, (i)Phone of ander tablet (met internet en vanaf Internet Explorer 9)

• Nieuws voor zzp'ers

vrijdag 27 november 2015