Belastingservice FNV

vrijdag 13 februari 2015 / Redactie / geen reacties

Lid van de FNV? Dan helpt Belastingservice FNV je gratis met je belastingaangifte en toeslagen.

In 2014 hebben onze deskundige vrijwilligers ruim 275.000 aangiftes ingevuld en circa 30.000 toeslagen verwerkt. Ook dit jaar staan zij weer voor je klaar!

De invulperiode start op 1 maart en loopt tot 1 mei. Je kunt vanaf nu contact opnemen met onze Belastingservice om een afspraak in te plannen. Er zijn zo'n 500 locaties in Nederland dus er is altijd wel een invulpunt bij je in de buurt. Sommige invulpunten starten wat later met het inplannen, per invulpunt is dat aangegeven.

Maak een afspraak

Ook voor het aanvragen van toeslagen kun je gratis een beroep doen op onze vrijwilligers.

Machtigingscode
Belastingservice FNV kan je aangifte alleen verzorgen als je de machtigingscode meeneemt die je hebt gekregen van de Belastingdienst. FNV-leden die in 2014 hun aangifte hebben gedaan via Belastingservice FNV, hebben de machtingscode voor 6 februari 2015 toegestuurd gekregen. Heb je deze code niet ontvangen of heb je in 2014 je aangifte niet door Belastingservice FNV laten invullen? Dan moet je de code aanvragen bij de Belastingdienst. Lees meer over hoe je dat moet doen

Nazorg
Heb je daarna nog vragen of moet je achteraf nog iets laten invullen of corrigeren, bijvoorbeeld over voorgaande jaren? Dan kun je het gehele jaar bij onze vrijwilligers terecht voor nazorg. De afspraakgegevens voor de nazorg worden omstreeks haf mei gepubliceerd.

Meer weten?
Belastingservice FNV is uitgegroeid tot de grootste in gratis hulp bij belastingaangifte van Nederland. Dit allemaal dankzij al die enthousiaste leden die als vrijwilliger andere leden helpen! Wil je meer weten over Belastingservice FNV en onze vrijwilligers? Lees dan ons artikel 'Belastingservice FNV: voor en door leden'

Maak een afspraak

Zelfstandig