Verenigingsconferentie toekomst FNV KIEM

dinsdag 16 september 2014 / Redactie / geen reacties

Het bondsbestuur van FNV KIEM heeft op 3 september 2014 met een duidelijke meerderheid besloten positief te adviseren over de fusie met FNV in beweging per 1 januari 2016.

Op het congres van 20 december 2014 neemt de vereniging een besluit over dit advies. Bij belangrijke besluiten hoort ook dialoog en debat.

Landelijke verenigingsconferentie
Het bondsbestuur houdt daarom op zaterdag 18 oktober een landelijke verenigingsconferentie voor geïnteresseerde leden in congrescentrum de Nieuwe Buitensociëteit in Zwolle. Alle leden van FNV KIEM worden hiervoor van harte uitgenodigd.

Discussie en workshops
Op deze dag wil het bondsbestuur graag met de leden in gesprek over de centrale vraag: Welke specifieke wensen en verwachtingen heeft jouw beroepsgroep, afdeling of sector ten aanzien van de sector creatieve industrie en de faciliteiten die de overkoepelende FNV organisatie biedt? Er worden ook diverse workshops georganiseerd met thema’s als: senioren, uitkeringsgerechtigden, lokale afdelingen, belangenbehartiging en zelfstandigen.

Aanmelden
Vanwege de zaalindeling en de workshops  is vooraf aanmelden noodzakelijk. Geïnteresseerden kunnen zich uiterlijk 5 oktober aanmelden. Graag de eerste en tweede workshopkeuze op het aanmeldformulier vermelden.

- Programma verenigingsconferentie 18 oktober
- Aanmelden