FNV KIEM tekent uitbestedingsovereenkomst met NVJ

woensdag 25 juni 2014 / Redactie / geen reacties

Vandaag tekenden Ingrid Rep (FNV KIEM) en Thomas Bruning (NVJ) de uitbestedingsovereenkomst met betrekking tot trainingen en cursussen.

Dit betekent dat FNV KIEM en de NVJ samen gaan zorgen voor cursussen en trainingen voor leden van KIEM. Ingrid Rep: "We zijn erg blij met deze samenwerking, want op deze manier kunnen we onze leden een breder trainingsaanbod bieden."

FNV KIEM Zomeracadmie
Deze zomer staan er nog drie korte workshops op de agenda waar je je nog voor in kunt schrijven. De training 'Starten in de creatieve industrie' is bedoeld voor iedereen die net gestart is, zich oriënteert op  het ondernemerschap of als zzp'er een opfriscursus wil. De training 'Auteursrecht' geeft onder meer antwoord op de de vragen: hoe zit het auteursrecht in elkaar? wanneer heb je auteursrecht? wanneer is er sprake van een schending? en hoe kun je je werk goed beschermen en je werk te gelde maken? De curus 'Uurtarief berekenen' helpt je een goed onderbouwd uurtarief op te stellen en gaat onder meer dieper in op de eisen die aan een factuur gesteld worden.

Leden betalen € 17,50. Niet-leden betalen € 25 en zijn meteen lid van FNV KIEM. De prijs is inclusief lunch en netwerkborrel. Wil je meer informatie of aanmelden. Klik hier.

__   __  __    __     ___      _____      ___
  ____     \ \\/ // \ \\ / //   / _ \\   |__  //    / _ \\