FNV KIEM en Zuidpark geven 50 gratis creatieve werkplekken weg!

donderdag 03 januari 2013 / Redactie / geen reacties

FNV KIEM mag -namens Coworking- 50 (vijftig!!) co-werkplekken voor de maanden januari, februari en maart in het hippe Amsterdamse Zuidpark-gebouw aan de A10 weggeven. Dit aanbod geldt alleen voor leden van FNV KIEM.

Dus ben je op zoek naar gratis creatieve werkruimte om coworking te ervaren? Mail dan snel je lidmaatschapsnummer en je NAW-gegevens naar m.van.den.born@fnv-kiem.nl.  Wees er snel bij, want alleen de eerste 50 geïnteresseerden krijgen een werkplek tot hun beschikking.

Coworking
Dat betekent dus dat je de eerste drie maanden van het nieuwe jaar gratis en voor niets 5 dagen per week gebruik mag maken van een supercreatieve co-werkplek! De normale kosten van zo’n plek zijn 500 euro per maand (exclusief parkeren). De Coworking is dé plek voor creatieve ondernemers die elkaar helpen om sterker, scherper en authentieker te ondernemen. Bij de Coworking draait het om delen wat je weet en op die manier andere ondernemers te helpen beter te worden. Omgekeerd doen zij dat ook voor jou en zo haal je dus het beste uit jezelf en het meest uit je ondernemerschap, zowel creatief als ook zakelijk. Meer over de Coworking lees je hier.

Geen lid van FNV KIEM? Word dan nu lid voor 25 euro voor 4 maanden en maak ook gebruik van dit aanbod.

_  _    _    _     ______     ___     __   _      ___
 | \| || | || | ||  /_____//   / _ \\  | || | ||   / _ \\