FNV in beweging

dinsdag 10 juli 2012 / Redactie / geen reacties

Tot mei 2013, als de nieuwe vakbeweging van start gaat, zal de FNV verder gaan onder de tijdelijke naam 'FNV in beweging’.

Op 9 juli heeft de federatieraad van de FNV, waarin de voorzitters van alle bonden zitting hebben, besloten tot oprichting van de ‘Stuurgroep nieuwe vakbeweging in oprichting’. Deze stuurgroep gaat de nieuw op te richten vakbeweging vormgeven. Voorzitter van de stuurgroep is Ton Heerts.

Overgangsperiode
Besloten is om tijdens de overgangsperiode, waar de FNV nu in zit tot midden mei 2013, te werken met een tijdelijke naam en een tijdelijk logo. Op termijn kunnen de leden zich uitspreken over een uiteindelijke, definitieve naam.

• FNV in Beweging

donderdag 16 mei 2013

FNV gaat op in nieuwe herkenbare vakbeweging dichtbij mensen. De FNV zal opgaan in een nieuwe vakvereniging - met verschillende vakorganisaties - die dichtbij mensen staat en herkenbaar is. Diversiteit en pluriformiteit, kenmerkend voor huidige arbeidsverhoudingen, worden de uitgangspunten.  De ambitie is om een vormende kracht te zijn in de verander… Lees verder

____     __   __     _____     ___     _____      _____