FNV KIEM zoekt coachmaatjes

donderdag 15 maart 2012 / Redactie / geen reacties

FNV KIEM gaat binnenkort samen met andere FNV zelfstandige bonden van start met het startersproject ‘leden voor leden’.

Voor dit project zijn wij op zoek naar ervaren zelfstandig ondernemers die het leuk vinden hun ervaringen te delen met jonge starters en een of twee starters willen begeleiden om ze op weg te helpen.

Training
We bieden de coaches een professionele training aan. Daarin wordt stilgestaan bij jouw rol als coach en worden vaardigheden geoefend die van pas komen tijdens het coachen. De training (twee dagen) vindt plaats in april en juni in Den Bosch (bij NS station). Onkosten worden vergoed.

Per starter verwachten wij ongeveer 10 uur inzet van je. Ben je geïnteresseerd? Meld je aan of vraag meer informatie en een uitgebreid profiel op door een mail te sturen naar Peter van den Bunder via p.van.den.bunder@fnv-kiem.nl Aanmelden kan tot 26 maart, de selectie van de coaches wordt gedaan door het trainingsbureau.

______    _    _    _    _      ___      ______   __   __
|      \\ | || | || | || | ||   / _ \\   /_____//  \ \\/ //