De Nieuwe Vakbeweging: jouw mening telt! kom op 21 maart naar de Burcht

maandag 05 maart 2012 / Redactie / geen reacties

Ben jij  tussen de  18 en 35 jaar? Heb je weleens nagedacht over lid worden van een vakbeweging? Of ben je al lid?  Hoe zou de vakbond eruit moeten zien waar jij bij wilt horen? Wat zou een vakbeweging voor jou moeten betekenen?

De kwartiermakersvakbeweging werkt aan een nieuwe vakbeweging. De kwartiermakers trekken deze weken het land in om te luisteren. Naar leden, niet-leden, ouderen, jongeren, naar iedereen.  Op 21 maart zijn de kwartiermakers aanwezig bij een bijeenkomst van FNV Jong om te luisteren naar jongeren, naar jou  In een ontspannen omgeving, waar ook allerlei leuke workshops worden georganiseerd, kun je ideeen en vragen rechtstreeks voorleggen aan Jetta Klijnsma en Marjan van Noort.   De bijeenkomst staat in helemaal in het teken van jongeren en de nieuwe vakbeweging.
Kom naar deze avond en vertel jouw mening!

Woensdag 21 maart, De Burcht in Amsterdam, van  16.30 uur tot 20.00 uur
Meld je aan door het sturen van een berichtje aan info@fnvjong.nl met vermelding van je naam, leeftijd, opleiding en/of beroep.

Je kunt op deze avond ook allerlei nuttige workshops  volgen, advies vragen voor het maken van jouw sollicitatiebrief en assistentie vragen bij het invullen van je belastingteruggave. Kijk voor meer informatie over deze activiteiten en het volledige programma op www. fnvjong.nl.

_  _    _    _     _____      ___      _____     ______
 | \| || | || | ||  / ____||   / _ \\   |__  //   /_   _//