Kom gratis naar de 50PLUSBEURS!

maandag 18 juli 2011 / Redactie / 3 reacties

Alle leden van FNV KIEM (ook zij die jonger zijn dan 50 jaar!) mogen gratis naar de 50PlusBeurs. En kunnen daarnaast gratis één introducé(é) per lid meenemen.

Met ruim 98.000 bezoekers is de 50PlusBeurs ’s werelds grootste evenement voor actieve plussers. De 50PlusBeurs biedt 50.000 m² informatie, amusement en voordeel. Ruim 600 stands in 6 beurshallen met workshops, lezingen en presentaties. Maar ook vele optredens op podia met muziek, show, dans en exposities. Niemand verlaat de 50PlusBeurs met lege handen!

Waar, wanneer, hoe laat….
Dinsdag 13 tot en met zondag 18 september 2011, in de Jaarbeurs Utrecht, naast Utrecht Centraal Station. Dagelijks geopend van 10.00 uur tot 17.30 uur.

De kaartjes bestellen kan via internet: www.plusticket.nl/kiem of telefonisch via 026-3779736. De gratis kaarten zijn te bestellen tot en met 9 september, dus bestel op tijd! Je betaalt uitsluitend de bestelkosten van €1,00 (internet) of  €1,50 (telefonisch) per kaartje.

• maandag 10 augustus 2015 / a.pruys@lombok.nl

Ik zou graag 2 kaartjes willen reserveren. De site reageert niet!!!

mvg Mw A Pruys

a.pruys@lombok.nl

• donderdag 12 juli 2012 / Communicatie

Geachte heer/mevrouw Leenders,

De 50 plus beurs is in 2012 van dinsdag 11 tot en met 15 september. Ook dit jaar zullen er weer kaartjes beschikbaar komen voor FNV KIEM leden. Zodra deze beschikbaar komen zullen we hierover informeren op onze site en door middel van een digitale nieuwsbrief.

• woensdag 11 juli 2012 / J. Leenders

Geachte mevrouw, mijnheer,

Kan je dit jaar weer gratis via de FNV naar de 50-plus beurs? Zo ja, dan wil ik graag twee kaartjes bestellen. Kunt u nij laten weten hoe ik die kaarten kan bestellen?

M.vr.gr.
    J. Leenders