Wijziging van het Dagelijks Bestuur van FNV KIEM

vrijdag 01 juli 2011 / Redactie / geen reacties

Het Congres van FNV KIEM heeft tijdens haar jaarlijkse vergadering op 18 juni in de Eenhoorn in Amersfoort een motie van wantrouwen aangenomen tegen de voorzitter, Joke Hubert. Dit betekent dat het congres heeft besloten dat zij niet meer als voorzitter kan fungeren. Joke Hubert had er zelf voor gekozen niet aanwezig te zijn tijdens het Congres.

Hoe in de vacature van voorzitter zal worden voorzien, wordt de komende tijd vastgesteld door het bondsbestuur van FNV KIEM. De overige dagelijks bestuurders zullen vooralsnog de taken van de voorzitter waarnemen.

Edwin Bouwers zal optreden als waarnemend voorzitter, naast zijn portefeuille als penningmeester, zijn portefeuille Grafisch/Uitgeverijen/Verpakkingen en eindverantwoordelijke voor de werkorganisatie. Ingrid Rep zal de portefeuille Kunsten overnemen van de voorzitter, naast haar portefeuille als secretaris en portefeuille Media/Creatieve industrie.

Het Bondsbestuur

_    _     ______    ______    ______    _____     ______