Deze pagina instellen als jouw persoonlijke FNV KIEM homepage

/ Kiem Actueel

/ Kiem Overig

Meer nieuws

Of je nu bij een uitgeverij voor boeken, kranten of tijdschriften werkt, je hebt te maken met de economische dynamiek. Hoe ga jij daar mee om? Je hebt je ervaring, je vakmanschap, maar je hebt ook een vakbond die steun in de rug verleent. FNV KIEM houdt jouw belang in beeld. Technische vernieuwingen, de constante druk om efficient te werken en reorganisaties kunnen je werk ingewikkelder of minder leuk maken. Daarom is het goed dat FNV KIEM met werkgevers onderhandelt en de best mogelijke arbeidsvoorwaarden in een cao vastlegt.

/ Kiem Achtergronden

• Relevante links

Meer informatie over het sociaal beleid in de sector uitgeverijbedrijf. Uitgeverij Bedrijf                                                     … Lees verder

• Vier sectorraadsleden Uitgeverijen gezocht!

Wil je meer invloed uitoefenen op het arbeidsvoorwaardenbeleid binnen jouw sector en bedrijf? Help je graag mensen naast je baan en sociale leven? Dan is wellicht de vacature sectorraadslid Uitgeverijen bij FNV KIEM interessant voor jou. We zoeken er vier. De sectorraad Iede… Lees verder

Toon alle achtergronden
Aanmelden Nieuwsbrief