Deze pagina instellen als jouw persoonlijke FNV KIEM homepage

Dit bericht sluiten

/ Kiem Achtergronden

• Vakgroep Crewbelangen

FNV KIEM en de Vereniging Crewbelangen (VCB) hebben op 1 januari 2011 de handen ineengeslagen. Sindsdien maakt Crewbelangen onderdeel uit van FNV KIEM. Vakgroep Crewbelangen CrewBelangen is een vakgroep binnen FNV KIEM voor en door crew, productie- en postproductiemedewerkers … Lees verder

• Arbeidsvoorwaarden freelancers film en tv

De voorwaarden waaronder professionele freelance camera- en geluidsmensen werken, staan al jaren onder druk. De markt hanteert het principe: voor jou tien anderen. Het resultaat is een markt waarin steeds meer voor steeds minder moet, waardoor kwaliteit en vakmanschap onder dru… Lees verder

Toon alle achtergronden

Publieke Omroep Duur

dinsdag 27 november 2012

/ Kiem Twitter

Aanmelden Nieuwsbrief

Hoe hou jij je staande in de, vaak zelfstandige, dynamische media- en amusementsindustrie? Je hebt natuurlijk je ervaring, je vakmanschap en je bent gedreven. Maar je hebt ook een organisatie die je steun in de rug verleent: de vakgroep Crewbelangen van FNV KIEM is dé vereniging die opkomt voor jouw rechten en belangen als crewlid in de film- en televisiewereld. Met FNV KIEM ben je zeker van je zaak!

/ Kiem Actueel

/ Kiem Overig