Media & Communicatie

/ Kiem Overig

Dit is FNV KIEM

dinsdag 22 september 2015

Dit is FNV KIEM from FNV KIEM on Vimeo.

/ Kiem Twitter

Aanmelden Nieuwsbrief

De constante stroom aan nieuws, informatie en vermaak komt niet uit de lucht vallen. Daar wordt keihard voor gewerkt. Om de lange dagen vol te houden, zijn goede arbeidsvoorwaarden een randvoorwaarde. Of je nu in loondienst of zelfstandig werkt, FNV KIEM bewaakt die randvoorwaarden voor jou. Met FVN KIEM ben je zeker van je zaak!

/ Kiem Achtergronden

• Bestuurders Media & Communicatie

Met z’n vijven bestrijken de bestuurders Media en Communicatie het brede terrein van uitgeverijen, omroepen en bioscopen. Ze zetten zich ervoor in dat werkenden hun vakkennis op peil kunnen houden. Ze sluiten cao’s af en indien nodig een sociaal plan. Anne Jan de G… Lees verder

• Arbeidsvoorwaarden freelancers film en tv