Deze pagina instellen als jouw persoonlijke FNV KIEM homepage

Dit bericht sluiten

/ Kiem Achtergronden

• Belastingspecials

FNV KIEM heeft twee belastingspecials ontwikkeld speciaal voor podiumkunstenaars en andere freelancers. Leden kunnen deze gratis downloaden. Niet-leden kunnen deze bestellen. - Download de belastingspecial podiumkunstenaars 2014 (eerst inloggen) - Download d… Lees verder

• Mobiliteitsfonds Kunsteducatie

Het mobiliteitsfonds is ingericht om de arbeidsmobiliteit van werknemers in kunsteducatie te stimuleren zowel binnen als buiten de sector. Het is daarbij de bedoeling om individuele mobiliteitstrajecten samen te financieren: 50% door het fonds en 50% door de werkgever. Het do… Lees verder

• Zzp'ers in de kunsteducatie

Steeds meer docenten werkzaam in de Kunsteducatie beginnen (gedwongen) voor zichzelf. FNV KIEM ontwikkelde een boekje met handige tips en informatie waar je als beginnend zelfstandige allemaal op moet letten. Welke overeenkomsten bestaan er allemaal? Hoe zit het met de Verkla… Lees verder

• Arbocatalogus Kunsteducatie

Het werken in de kunsteducatie is prachtig maar natuurlijk kan het altijd beter. Om de zorg voor veiligheid en gezondheid nog beter op de agenda te krijgen is door sociale partners in de branche waaronder FNV KIEM een catalogus met oplossingen gemaakt. De catalogus beschri… Lees verder

• Rapporten over Kunsteducatie

Hieronder enkele rapporten met achtergrondinformatie en cijfers met betrekking tot de sector Kunsteducatie. - Kunsteducatie loont - Kunstzinnige vorming 2005 en 2007 - CBS - Arbeidsmarktontwikkelingen in de kunsteducatie Lees verder

• Uitspraken geschillencommissie

Wil je een idee krijgen hoe de cao Kunsteducatie uitgelegd kan worden lees dan onderstaande uitspraken van de Commissie van Geschillen Kunsteducatie - Brief niet-ontvankelijk Commissie van Geschillen cao KE - Tussenvonnis en vaststellingsovereenkomst Commissie … Lees verder

Toon alle achtergronden

C3 werkt!

donderdag 21 maart 2013

Aanmelden Nieuwsbrief

Je legt heel je hart in het overbrengen van jouw kennis en ervaring. Of je ondersteunt leraren en zorgt dat zij hun taak zo goed mogelijk kunnen uitvoeren. Prettig dat iemand anders de zakelijke kant voor je regelt. FNV KIEM voert onderhandelingen met werkgevers en legt voor jou en je collega's de best mogelijke arbeidsomstandigheden vast. Met FNV KIEM ben je zeker van je zaak!

/ Kiem Actueel

/ Kiem Overig