Deze pagina instellen als jouw persoonlijke FNV KIEM homepage

Dit bericht sluiten

/ Kiem Achtergronden

• Loopbaaninstrument voor orkestmusici

De Nederlandse Associatie voor Podiumkunsten (NAPK) heeft samen met de vakbonden FNV KIEM en NtB een loopbaanboekje voor de orkestmusici van de Nederlandse symfonieorkesten ontwikkeld. Met deze uitgave willen sociale partners de orkestmusici stimuleren bewust met hun loopbaan… Lees verder

• Belastingspecial voor podiumkunstenaars

FNV KIEM heeft een belastingspecial ontwikkeld speciaal voor podiumkunstenaars. Leden kunnen deze gratis downloaden. Niet-leden kunnen deze bestellen.  Download de belastingspecial podiumkunstenaars 2014 (eerst inloggen) Je kunt bij FNV KIEM ook terecht vo… Lees verder

Toon alle achtergronden

Steun het Orkest van het Oosten, HET Symfonieorkest voor Overijssel

donderdag 26 november 2015

Je wilt het beste uit elk concert halen. De cao of de gevolgen van een beroepsziekte, daar houd jij je het liefst niet mee bezig. Dat hoeft ook niet, want FNV KIEM voert onderhandelingen met de werkgevers. Zo zorgt FNV KIEM bijvoorbeeld dat de werktijden niet te lang zijn en leggen we voor jou en je collega's de beste arbeidsomstandigheden vast. Met FNV KIEM ben je zeker van je zaak!

/ Kiem Actueel

/ Kiem Overig