Deze pagina instellen als jouw persoonlijke FNV KIEM homepage

Dit bericht sluiten

/ Kiem Achtergronden

• Omscholingsregeling Dansers

Voor dansers bestaat sinds 1986 een speciale omscholingsregeling. Een professionele dansloopbaan is doorgaans van korte duur. Op een leeftijd dat de carrière in een ander beroep soms nog van start moet gaan, zijn veel dansers genoodzaakt een punt achter hun loopbaan te z… Lees verder

• Belastingspecial voor podiumkunstenaars

FNV KIEM heeft een belastingspecial ontwikkeld speciaal voor podiumkunstenaars. Leden kunnen deze gratis downloaden. Niet-leden kunnen deze bestellen.  Download de belastingspecial podiumkunstenaars 2014 (eerst inloggen) Je kunt bij FNV KIEM ook terecht vo… Lees verder

• The international Federation of Actors (FIA)

FNV KIEM is lid van de FIA, een organisatie waarin veel internationale vakbonden voor dansers en acteurs verenigd zijn. De Euro FIA (de Europese tak van de wereldomvattende federatie) vergadert twee maal per jaar over onderwerpen die relevant zijn voor de leden en waar op Europ… Lees verder

Toon alle achtergronden

FNV KIEM in beeld

vrijdag 25 januari 2013

FNV KIEM in beeld from FNV KIEM on Vimeo.

Banner contactgegevens nieuw

De markt waarin je werkt verandert continu. Jezelf blijven verbeteren en in jezelf investeren staat daarom bovenaan. De zakelijke kant laat je liever aan anderen over. FNV KIEM voert onderhandelingen met werkgevers en legt voor jou en je collega's de best mogelijke arbeidsomstandigheden vast. Zo zorgen we bijvoorbeeld dat de werktijden niet te lang zijn. Of dat er voldoende geld voor omscholing is. Met FNV KIEM ben je zeker van je zaak!

/ Kiem Actueel

/ Kiem Overig